jegyzeteim mindig - ide persze az "örökkévalóságnak":

A virtuális mondatokat kitöröljük, átfogalmazzuk, éppen ezért sokkal rosszabb, ha valaki vírásban (virtuális írás) bunkó és/ káromkodik és/ kimondja a tiltott HE szót.

Azt hallottam, hogy a netre feltöltött képek igazából sohasem törlődnek. Arra gondoltam, hogy lehet, hogy az elcseszett mondatok sem. Megmarad a nyoma a gondolatainknak. A vírás bűn. BŰN. Múú

kocnya= kockás szoknya

- méret. méret? (testrészfogással)
- mondoá neki méret nüm eneik...
- áhá. zizis vagy?
- is-is. ziz is meg nem is.

Töltsd ki magadban a teret
és holnap ne vegyél jegyet
a metrora meg villamosra.
Mosolyogni vezényszóra a pirospozsgás hintalóra...
Mosolyogni vezényszóra? Minek? Kinek? Minek?

Vegyetek értem, vagy nekem levegőt.

Próbálgatom szárnyaimat...
lassan ledöntöm korlátaim...
elbocsátom árnyaimat...
nem érdekelnek határaim...

Rohanj a képzelt jó felé,
ha neked ez az Élet.
Én inkább sétálok,
s magamban... beszélek!


Sosem akartam élni hiába, mégsem vagyok való.
Ebbe a világba.

Ne zárjatok számok börtönébe! Nem erre születtem!
Bűn és 'tetés nem arányos, óriást nem követtem!
Mármint el, érted na.
(Kicsi volt a party. Ott volt persze Éva, Alma. Táncoltunk. Csak ennyi.)

 

S lúd mendegélt az O elágazás S oldalán

Exponenciális egyenletek
csalódtam...
gyűlöllek....
most lehull...
szürke-poros terhetek
 

adatfeldolgozás folyt. köv.

 

Rajzfilmet gyártunk, boldogság!
 


 

 

"Láttad ezt?! Ez olyan volt, mintha hozzám ért volna!" /Tyupido/


 

A bejegyzés trackback címe:

https://csendesedik.blog.hu/api/trackback/id/tr672289197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása